luni, 30 noiembrie 2009

Pizza

Am o maşină de făcut pâine. După ce am făcut pâine după reţetele din cartea care însoţea maşina, un adevărat eşec, mă gândeam să o dau. După 1 an, am descoperit o fabuloasă carte privind prepararea pâinii şi.... nu mai dau maşina. :)

Am încercat reţeta de pizza şi ne-a plăcut foarte mult.

Aluat pentru o pizza de 30 cm: 140 ml apă, 15 ml ulei de măsline, 225 g făină, 5 g sare (1 linguriţă), 1 linguriţă zahăr, 4 g drojdie uscată (dr. Oetker)(1 linguriţă). Se pun ingredientele în maşina de făcut pâine - apă+ulei+făină+drojdie (în mijloc), sare şi zahăr în colţuri diferite. Se dă drumul la maşină la programul "pizza" iar aluatul va arăta în maşină cam aşa:




După ce maşinăria termină cu aluatul, acesta se scoate şi se pune pe o placă de întins cu puţină făină, ca să puteţi întinde foaia.



se pune în tava unsă cu unt şi tapetată cu făină.



Aluatul se unge cu sos te tomate,



după care se pun felii de salam,



ciuperci,


 caşcaval ras


şi felii subţiri de roşii. Se bagă în cuptorul preâncălzit aproximativ 15-20 minute. Iese o pizza aşa de bună ca şi când ar fi făcută în oraş.







şi secţiune


 Sper să vă facă cu ochiul şi să încercaţi cand aveţi un pic de timp liber. Poftă bună!!!!!

Special pentru Lily. :)


Un comentariu:

Abramburica spunea...

Gata, am bunghit-o si de data asta nu mai dau gres! O incerc cat de curand. Multam fain!