sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Orez cu pui şi muguri de bambus

Pentru că şi fetele mele trebuie totuşi să mănânce ceva (fără scandal şi mofturi), m-am gândit să le fac mâncare chinezească, mai ales că am găsit în cămară un borcan rătăcit cu muguri de bambus.



Am călit un pic ceapa, am pus morcovii tăiaţi rondele şi am adăugat un pic de apă. I-am lăsat la fiert vreo 10 minute.

Am pus mai departe mugurii de bambus şi am mai completat cu apă ca să aibă în ce fierbe. Mugurii sunt cam tari şi având în vedere că este mâncare pentru copii, i-am lăsat la fiert cam 30 de minute.

Între timp, am tăiat pieptul de pui cubuleţe şi l-am lăsat să aştepte cuminte, în ulei şi sos de soia. Când i-a venit rândul, l-am pus frumos în oală (nu uitaţi să mai puneţi apă).


 Atunci când carnea are acel aspect alb, semn că la suprafaţă carnea este făcută, adăugaţi orezul. (la o măsură de orez puneţi 2, 21/2 măsuri apă). Puneţi sare, un pic de delikat, sos de soia, puneţi capacul şi lăsaţi flacăra la mic şi aşteptaţi cuminţi.
 
Şi uite aşa e gata şi mâncarea noastră. Orezul a ieşit pufos şi nu s-a lipit, iar domnişoara mea (cea mare) a mâncat 2 porţii şi a zis că mâncarea e mai bună decât cea pe care o aducea nenea (pe vremuri comandam mâncare chinezească :)).




5 comentarii:

Mariana spunea...

Bine ai venit in blogosfera Momu!

Nu-ti face probleme,nici eu nu stapinesc bine cele legate de ...!

Oricum ma bucur ca ai acest blog frumos si cu miincaruri pe gustul meu!

Blogul arata tare bine!

Pe parcurs vom sti mai multe legat de blogosfera!

Deci : Bine ai venit!

Si ma bucur ca iti place cum arata blogul meu!Multumesc frumos!si te astept pe la mine cu drag!

La multi ani si un an nou fericit!

Duminica frumoasa!

Mariana spunea...

Scuze:am tastat linga!deci Monu !

Monu spunea...

Multumesc mult de tot. O sa vin des ca imi place ce pregatesti la tine pe blog. :)

Anonim spunea...

Monu te invit la mine pentru o leapsa. O zi placuta
Laura Blaauwiekel

Monu spunea...

Multumesc mult de tot Laura. Iti fac o vizita imediat.