sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Hribi cu leurdă şi friptură de purcel


Aşadar, am făcut razie în congelator şi am găsit hribi şi leurdă (usturoi sălbatic). Cum suntem mari iubitori / mâncători de ciuperci, am hotărât să experimentez o combinaţie între cele două elemente. Aşa că, avem o pungă mare de hribi 

2 cepe şi o legătură de leurdă (frunzele)

tocmai bune de pus la călit în puţin ulei dar nu mult, să nu devină leurda maro...


 punem repede hribii cu un pic de apă, să nu se prindă de tigaie,


lăsaţi-le la foc mic şi nu uitaţi să mai amestecaţi uşor şi să mai completaţi cu apă ca să nu se ardă


între timp am pus la cuptor nişte carne de purcel


rezultatul a fost foarte bun. Combinaţia de hribi cu leurdă este interesantă, iar gustul este diferit faţă de clasicul amestec de ceapă cu usturoi. Dacă vreţi să încercaţi vă doresc poftă bună!



4 comentarii:

CamiWitt spunea...

Da de unde ai mai avut leurda verde? Un sfirsit de saptamina minunat! CAmi

Monu spunea...

Din congelator. :)

Daniela Addario spunea...

Stii ca eu n-am mincat niciodata leurda ??? Dar mincarica ta, inclusiv friptura de purcel, arata... yamiii... buna tare... O duminica placuta !

Monu spunea...

Te astept cu drag la masa. Spre mirarea mea leurda are foarte multe calitati. Daca ai ocazia incearca leurda.