joi, 18 februarie 2010

Ruladă din carne tocată umplută cu ciuperci

Avem nevoie de ciuperci (de oricare) aproximativ 500 g, pe care le călim cu ceapă şi usturoi. Pentru un pic de culoare şi savoare adăugaţi un pic de curry. Lăsăm la răcit, după care adăugăm 1 ou crud şi amestecăm bine.

Următorul pas, 1 kg de carne tocată, în care adăugăm 1 ou crud



2 cepe tăiate 


Amestecaţi bine, după care mai adăugaţi sare, piper, şi 1 lingură untură. Amestecul rezultat se întinde sub formă de dreptunghi pe o folie de aluminiu, peste care aţi pus câteva picături de ulei



În mijloc se pun ciupercile




Cu o lingură de lemn, începeţi încet să rulaţi foaia de carne





Într-o tavă (de chec) în care aţi pus hârtie de copt, puneţi rulada şi lăsaţi-o la copt în cuptor.



Noi am avut un surplus de compoziţie din care am făcut nişte chiftele la cuptor


Foarte bune dar.. produsul final, adică ruladă din carne tocată umplută cu ciuperci este aceasta. Excelentă la gust! Eu am folosit hribi.



Sursa reţetei: Preparate culinare din ciuperci, Colecţia Caleidoscop, 1981

2 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Facem schimb, ca eu sint innebunita dupa ciuperci... As minca si noaptea daca n-ar trebui sa dorm... yamiii, ce bine arata feliute, iar alaturi de o salata cu rosii si varza... deja salivez...

Monu spunea...

Şi soţul meu este fan ciuperci. Am foarte multe reţete cu ciuperci. Sper să pregătesc cât mai multe variante. :)