miercuri, 2 martie 2011

Salată de roşii şi castraveţi cu smântână

Prima dată când am mâncat aşa ceva, prin anii '90, pe alte meleaguri, era o salată de roşii cu smântână, pe post de aperitiv la o masă îmbelşugată.

Aseară, mi s-a făcu poftă şi am făcut un raid scurt prin frigider. Şi uite aşa am ajuns la o altă variantă: castraveţi, roşii, brânză cu smântână la cutie şi iaurt. Am mai pus un pic de usturoi, sare şi piper pe gustul meu. Rezultatul a fost bun şi uşor digerabil, mai ales că salata am mâncat-o pe la ora 23.00. 



2 comentarii:

boscodina spunea...

Sarbatori cu pace in suflet si in casa,sarbatori pline de bucurie , cu toti cei dragi in jurul mesei !

cristina spunea...

Buna,

Numele meu este Cristina Fulea si reprezint site-ul DivaHair.ro, unul dintre cele mai importante portal-uri pentru femei, din Romania.
Te contactez pentru ca organizam in aceasta luna un concurs, in care vom promova mai multe bloguri de culinar. Provocarea va fi ca fiecare blogger sa faca cel putin o reteta gustoasa la alegere pentru una sau mai multe dintre dietele de pe site-ul nostru http://www.divahair.ro/diete_si_slabire/diete_a_-_z
Daca iti surade ideea de a participa la acest concurs astept un e-mail la adresa Cristina.fulea@divainteractive.ro pentru a-ti trimite mai multe detalii despre concurs.
Te rugam sa mentionezi si numele blogului tau pentru a evita orice confuzie.

Multumim,
Echipa DivaHair.ro