sâmbătă, 16 octombrie 2010

Tocăniţă din burtă de vită

Am vrut să fac ciorbă de burtă dar... m-am gândit să fac altceva cu burta de vită. Tocăniţă! Şi deşi aveam dubii dacă o să iasă bun, pot spune că voi repeta cât de repede experienţa.

Avem nevoie de ceapă (uscată sau verde)
Morcovi
Ardei gras roşu

Pastă de ardei (dulce)


 Se căleşte ceapa cu morcovii

Se adaugă ardeii şi apoi pasta de ardei şi se lasă un pic la fiert

 Se adaugă burta fiartă

 Şi se mai lasă să fiarbă aproximativ 10-15 minute şi se condimentează după preferinţe

 Se poate servi cu ce garnitură preferaţi. Noi am ales să mâncăm cu orez.



2 comentarii:

geta spunea...

ciorba imi pace foarte tare,dar tocanita n-am incercat niciodata...interesant!

Monu spunea...

Este o varianta interesanta, dar sa stii ca foarte buna.