duminică, 3 ianuarie 2010

Ciorbă din oase de porc

                                          

Vorba aceea "cine poate oase roade". Deh! Oasele o să devină preţioase aşa că, am folosit doar un singur os de porc, da' bun, că avea cărniţă şi era şi un pic afumat.
   



Am pus osul de porc la fiert şi l-am lăsat acolo vreo oră, o oră şi jumătate, după care am pus o ceapă tăiată în 4.

 
Am pregătit legumele: cartofi, morcovi - tăiaţi şi porumb (de la pungă).

 
 
Le puneţi frumos la fiert şi le lăsaţi până când consideraţi că sunt gata. Dacă între timp mai găsiţi şi nişte paste făinoase rătăcite prin debara, sunt bine venite să le puneţi spre final.

Şi iată şi finalul care pot spune că este delicios. Să văd mâine ce părere au şi fetele. Sper ca măcar să guste. (PS - eşec total. Cea mare a luat vreo 3 linguri iar cea mică 1 lingură după ce a scuipat vreo 2 înainte).


                

Niciun comentariu: