sâmbătă, 20 martie 2010

Friptură de porc la cuptor

Nu e o reţetă complicată. Am avut ceva carne de porc şi m-am gândit că ar fi bună nişte friptură la cuptor. Aşa că, am luat bucăţile de carne

Le-am prăjit câteva minute pe fiecare parte

Le-am pus frumos într-o tavă şi le-am lăsat să se odihnească aproximativ 15 minute

Am curăţat usturoi, l-am tăiat bucăţi mici şi l-am pus printre bucăţile de carne. Am folosit şi ceva frunze de dafin, ulei, apă, sos de soia şi mult vin roşu.

În cuptorul preîncălzit, am ţinut carnea vreo oră şi jumătate, până când lichidul în care s-a făcut carnea a scăzut bine de tot. A ieşit o nebunie! Fragedă şi suculentă. Sosul din tavă l-am strecurat la final şi l-am pus peste feliile de carne.

Nu cred că este foarte greu. Cine vrea, cine doreşte, cine pofteşte? :)
Poftă bună!

Niciun comentariu: