duminică, 21 martie 2010

Pui cu ananas

Eu am folosit piept de pui pe care l-am tăiat cubuleţe, l-am presărat cu sare şi l-am pus la prăjit.

Într-o altă tigaie, se prepară sosul din ananas. Se pun la încins 2 linguri de ulei şi se adaugă 1 lingură de făină. Când făina începe să se rumenească, se adaugă 3 linguri de zahăr. Se mai lasă câteva minute (până se topeşte zahărul), amestecând continuu. Se stinge sosul obţinut cu sucul din compotul de ananas (am folosit o cutie mică de compot de ananas - 565 g cu tot cu fructe şi suc).  Se mai lasă câteva minute la fiert apoi se adaugă ananasul.

Lăsăm sosul să fiarbă, apoi îl adăugăm peste puiul prăjit

Lăsăm să fiarbă până când ananasul nu mai este tare. Se poate servi cu orez sau cu cartofi natur. În reţeta iniţială trebuia să pun şi muştar dar, având în vedere că am făcut mâncarea pentru copii am preferat să nu risc.

Este o variantă dulce de a prepara pieptul de pui şi o idee pentru amatorii de orez.


Sursa reţetei: Reţete pentru meniurile de sărbători de Gina Frâncu şi Maria - Melania Sârbu

2 comentarii:

Elena Toma spunea...

Buuun rau!Fara garnitura de orez, dar asta e alegerea mea (din cauza dietei!). La mine pe blog de asteapta doua premii frumoase, oferite de mine din toata inima. te rog sa le primesti si sa procedezi cum iti face placere.

Monu spunea...

Multumesc mult de tot. Un pup mare pentru o doamna cu suflet mare, rar intalnit.