sâmbătă, 1 martie 2014

Vită cu ciuperci shiitake

Și ca să avem motiv să inaugurăm noua tigaie, special cumpărată pentru delicii chinezești, am primit comanda fermă a Alexiei pentru "vită cu ciuperci". Așa că .... la muncă!

O să descriu pe etape, toți pașii pe care i-am parcurs.

1. Carne de vită feliată subțire și lăsată (uitată :))) la macerat în amidon de porumb cu apă.
2. Ciuperci shiitake uscate, puse în apă și apoi tăiate fășii.
3. Tocat o ceapă.
4. 3  morcovi și 1/2 castravete curățați și tăiați fășii.
5. Ouă scoase din frigider.
6. Tăițeii din orez puși la muiat în apă rece.

Bun........

1. Încins tigaia minunată și pus carnea la prăjit aproximativ 7 minute. Transferat tigaia pe o farfurie.
2. Pus ceapa la prăjit și apoi adăugat ciupercile și morcovii.
3. Adăugat ouăle bătute pentru omleta. Din cauza vitezei le-am pus la grămadă.

În mod normal, fiecare aliment gătit într-o etapă trebuia transferat pe o farfurie și combinate la final.

4. Adăugat castraveții, carnea prăjită, tăițeii și amestecat ușor. Am adăugat apa de la ciuperci pentru că mi s-a părut totul cam prea uscat.
5. Condimentat - sare, sos de soya, vin de orez.

Și totul gata rapidus! Și a trecut cu succes testul copiilor.



Poftă bună!


Niciun comentariu: