sâmbătă, 1 martie 2014

Supă cu scoici

Mă uitam la TV și am văzut ceva interesant, gustos și ușor de făcut. Noroc cu Anne Burrell! :) Așa că m-am pus pe treabă.



Am folosit: - 1 ceapă mare tocată;
                   - 200 g kaizer (Anne Burrell a folosit bacon);
                   - 4 cartofi curățați și tăiați cubulețe mici;
                   - scoici (congelate la vrac vreo 350 g);
                   - 2 linguri făină
                   - smânână (am folosit smântână pentru frișcă);
                   - lapte, sare.

Și ne-am pus pe treabă.
1. Am pus scoicile la fiert
2. Am pus la călit pe rând:  kaizer-ul, ceapa și cartofii
3. Când s-au rumenit cartofii am adăugat 2 linguri de făină și am amestecat de vreo 3 ori
4. Am adăugat scoicile cu apa în care au fiert
5. Le-am lăsat să fiarbă un pic
6. Am turnat smântână plus lapte cât am considerat eu ca vreau supa de consistentă
7. Am lăsat vasul la foc mic timp de 20 de minute.

La final am pus busuioc proaspăt.



Am descris rețeta scurt și la obiect ca să nu pară întortocheată. Chiar nu este. Dacă vă place puteți adăuga și porumb. Noi am testat-o și ne place.

Poftă bună!

Niciun comentariu: