duminică, 21 februarie 2010

Supă cu tăiţei de casă

Am folosit un os de vită cu măduvă (un genunchi de vită) pe care l-am fiert bine vreo 4 ore (prima apă se aruncă).Am aruncat osul (nu am căţei) şi am adăugat la fiert legumele tăiate cubuleţe şi anume: ceapă, morcovi, albitură (rădăcină de pătrunjel şi păstârnac) şi cartofi. Când au fiert bine, am pus 2 linguri de borş magic (adică praf de borş) şi tăiţei de casă (nu i-am făcut eu, sunt primiţi de la soacra mea) şi am mai lăsat să de un clocot.


Ar fi trebuit să pun şi pătrunjel la final dar, cum am mofturoşi la masă, nu am mai pus.


Sursa reţetei: Ghidul gastronomic la României, Ed. House of Guides

2 comentarii:

CamiWitt spunea...

N-am mai mincat taietei de casa din copilarie...Buni rau. O seara placuta! Cami

Monu spunea...

Aoleo! Iar ţi-am făcut poftă!!! Pup şi o seară bună.