sâmbătă, 13 februarie 2010

Budincă din tăiţei

O budincă inventată, care a fost făcută la repezeală şi la care am folosit ce am găsit prin casă. Mărul discordiei au fost tăiţeii.


Iniţial au fost fierţi pentru prinţesele mele care, mofturoase, le-au refuzat. Pe criza asta nu puteam să le arunc. Corect? Aşa că am fiert repede nişte morcovei şi boabe de porumb (din acelea din pungă), am bătut vreo 3 ouă şi am găsit prin frigider nişte caşcaval ras.

Am luat un vas de yena, l-am uns cu unt, am pus un strat de macaroane, legumele fierte, alt strat de macaroane, am turnat ouăle batute şi am terminat cu un strat de caşcaval ras. Am expediat vasul în cuptor pentru vreo 15-20 minute şi uite aşa am făcut rost de mâncare pentru mic dejun + pachet la muncă. Nu a fost greu, nu a fost complicat şi l-am terminat repede.
  
Poftă bună!

Niciun comentariu: