luni, 15 februarie 2010

Şniţel natur


Poate o să vi se pară ciudat modul cum gătesc. În lume există milioane de moduri de a prepara mâncarea. Niciodată nu o să ştiu să le fac pe toate. Pentru început mi-am zis că e mai bine să ştiu să gătesc aşa cum numai mamele şi bunicile noastre o ştiu şi apoi să încep să explorez tărâmuri străine.

Aşa că mai departe, avem o reţetă de la soacra mea din Sighetu-Marmaţiei. 

Tăiem ceapa şi o punem la călit

   

mai adăugaţi şi nişte morcov ras

                                         
un pic de apă pe lângă ulei şi lăsaţi la călit.
Între timp, carnea de vită tăită subţire va fi bătută bine cu ciocanul



Când ceapa şi morcovii s-au călit (nu ars!) daţi repede carnea prin făină

(fiecare bucată în parte) şi puneţi-o în vas

 
După ce aţi pus toată carnea, o acoperiţi cu apă caldă
şi o lăsaţi să se facă la foc încet. Nu uitaţi să puneţi sare şi alte condimente care vă plac. La final carnea iese foarte fragedă şi bună. Până şi prinţesele mele mofturoase mănâncă cu poftă acest fel.  Aşa că noi vă dorim poftă bună!



2 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Multumim de reteta, cum noi sintem mari mincatori de carne de vita... sigur s-ar minca si acasa la mine... Pupici si-o zi buna !

Monu spunea...

Sper să vă placă. :) O săptămână frumoasă cu soare afară. M-am săturat de iarna asta de la noi!!!!