luni, 30 noiembrie 2009

Omleta fara ulei

In ultimul timp incercam sa fim mai atenti ce punem in farfurie. Prin urmare, dimineata facem omleta fara ulei. Iese foarte buna si pufoasa. Aveti nevoie de oua, lapte, sare, condimente si un vas din teflon cu capac. Eu am pus si sofran dar sincer nu am simtit nimic sa se schimbe la gust.

Puneti mai intai laptele (cat sa acopere fundul vasului), lasati sa se incalzeasca un pic, apoi adaugati ouale batute bine. Mai lasati vreo 15 secunde, apoi puneti capacul si asteptati sa se faca. Dupa cum se vede in ultima poza din colaj, omleta creste foarte frumos. Cand credeti ca e facuta, dati capacul la o parte. Sa nu va speriati cand o sa vedeti ca omleta se va desumfla. Seamana cu un sufleu "lesinat" :). Desprindeti incet marginile cu o spatula din lemn. Am poza sa se vada ca la mine s-a prins un pic doar pe margine.



Asezati frumos in farfurie si savurati-o cu ce va surade. Noi am papat-o cu branza feta si castraveti murati.

                                               

Este usoara, pufoasa si delicioasa. Pofta buna!


Niciun comentariu: