luni, 1 martie 2010

Pui fript cu legume

De inspiraţie Jamie Oliver.

1. Se preîncălzeşte cuptorul.
2. Se spală bine puiul din interior, se scoate ce e de scos şi se pune la scurs. 
3. Studiaţi bine pieptul puiului, vedeţi unde se desprinde pielea şi desprindeţi-o uşor. Adică mai direct, băgaţi uşor degetele pe sub piele, apoi introduceţi în spaţiul creat între carne şi piele bucăţele de unt. Pentru aromă puteţi amesteca untul cu diverse condimente.   
4. Băgaţi în interiorul puiului câteva bucăţele de unt şi o lămâie tăiată în două.
5. Aşezaţi puiul într-o tavă pentru copt, cu pieptul în jos.
6. Crestaţi pulpele, nu foarte tare.
7. Ungeţi puiul cu muştar dulce + sare+condimente.


Puneţi în tavă un pic de ulei + apă, usturoi, ceapă tăiată, în cantităţile pe care le doriţi


Alături am pus cartofi, morcovi şi rădăcină de pătrunjel şi păstârnac.


Tava se bagă la cuptor şi după o oră, în care am mai pus un pic de apă, friptura a fost gata. Coaja a ieşit
crocantă iar carnea .... mai bine încercaţi.



Poftă bună!

6 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Arata tare bine puiutul, dar acasa la mine pielea ajunge direct in alta parte... adica fugim de colesterol si aruncam, hi, hi... am ramas cu sechele de cind am avut diabet in timpul sarcinii... Dar imi imaginez gustul carnitei, alaturi de legume... yamiii...

Daniela Addario spunea...

De fapt intrasem, sa-ti urez...
O primavara minunata, cu sanatate, fericire si iubire !

Monu spunea...

O primăvară minunată şi vouă cu bucurii şi soare.

Pielea o serveşte doar soţul. :)

ralus spunea...

cand am vazut poza de la titlu am mirosit maramuresul, apoi vremea de la sighet...o vad pe geam te imbratisez cu mare drag

Monu spunea...

Ralus, ma bucur tare mult ca ti-a placut. Sa saluti iarna de la voi din partea mea! :)

Monu spunea...

Am uitat sa mentionez ca intr-adevar poza e de la voi. De la Muzeu. Skansen. Nici pana acum nu stiu ce inseamna sau in ce limba e.