duminică, 6 iunie 2010

Mazăre cu inimi şi pipote de pui




Mai întâi pregătim mazărea. Avem nevoie de ceapă, morcovi, roşii decojite şi mazăre. 





Punem la călit ceapa şi morcovii. Tăiem apoi roşiile decojite în cubuleţe şi le punem în tigaie. Lăsăm totul să fiarbă până când se face un sos legat. Adăugăm mazărea, mai completăm cu un pic de apă (dacă e nevoie), punem sare şi condimente. Lăsăsm la foc încet să se facă mâncărea.

Apoi trecem la inimile şi pipotele de pui.


Le-am sărat şi îmbăiat în sos worcester apoi le-am prăjit în untură de la porcul nostru. 


Le-am lăsat cam 15 minute. Pipotele au ieşit moi, inimile crocante şi aveau un gust dulceag.  Şi mai jos... pipote şi inimi de pui cu mazăre.

  

3 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

O LEAPSA LA MINE PE BLOG...DACA ITI FACE PLACERE S-O FACI...PUP

Monica spunea...

cand am vazut mancarica de mazare cu pipote si inimi m-a apucat rasul. am facut si eu, dar din nefericire n-a fost comestibila. alaptand-o pe cea mica am uitat-o pe foc. s-a ars cratita astfel incat am aruncat-o :). sper sa mai ajung zilele astea in piata si sa iau alta mazare.

Monu spunea...

Just Me, multumesc pentru invitatie. O sa o onorez. E o leapsa interesanta. :)

Monica, ups! Biata cratita. :) Data viitoare sigur o sa iasa o mancare de mazare buna. E greu sa faci si mancare si sa ai grija si de copii. Nu stii in ce directie sa o apuci mai intai.