vineri, 12 martie 2010

Supă imperială adică supă de pui cu altfel de găluşte

Având în vedere că sunt anti talent înnăscut la făcut găluşte de griş la supele de pui, ideea PauleiM / Culinar, a fost o mană cerească. PaulaM m-ai salvat de la dezastru!!!

Aşadar, începem cu supa de pui. La început morcovi uşor căliţi


După care am pus carnea de pui ca să facem supica



Turnăm evident apă şi lăsăm la fiert. După vreo oră punem şi o ceapă tăiată în patru. Şi lăsăm să fiarbă până când considerăm că putem dezosa carnea fără probleme. Eu am scos şi ceapa. Voi faceţi cum vă place.

Şi acum piesa de rezistenţă....... găluştele imperiale!!!

Avem nevoie, după cum ne zice şi PaulaM (reţetă din cartea surorilor Simili), de următoarele:

- 100 g făină
- 100 g griş
- 100 g parmezan


- 100 g unt moale


- 7 ouă
- sare, piper, nucşoară (cui îi place)
- supa

1. Se amestecă ouăle bine bătute cu parmezanul

Se pune apoi untul (eu l-am topit la micro un pic), făina şi grişul. Am potrivit de sare şi piper şi am turnat compoziţia într-o tavă unsă cu unt



Am lăsat-o la cuptor aproximativ 15 minute. Aluatul meu a depăşit 1 cm. În mod nornal dacă se depăşeşte 1 cm se taie mai mic dar cine a mai ţinut cont de asta când m-am văzut cu găluştele gata ! :))

 


Se pun apoi găluştele în supă şi se mai lasă la fiert 4 minute.




Nu vă pot descrie bucuria de a reuşi o supă cu găluşte. Sunt fenomenale. Au o textură aparte şi sunt demne de un rege. :)


Eu am avut prea multe găluşte, aşa că le-am exportat la supa de ceapă. La ambele variante de supe, găluştele au fost fenomenale. Paula mii de mulţumiri.

Niciun comentariu: