luni, 8 martie 2010

Supă de ceapă

E o variantă ... a mea! Nu am schimbat foarte multe, dar sper să vă placă. Am folosit un fir de praz  (imens!!!) şi o ceapă pe care le-am tăiat cât mai fin.

Se pune prazul şi ceapa la călit

Când credeţi că ceapa s-a călit destul, adăugaţi 2 linguri de făină (depinde cât de consistentă vreţi să fie supa) şi amestecaţi bine timp de 1-2 minute.
Adăugaţi apoi supă de pui sau de vită în cantitatea dorită (dar aveţi grijă să nu vă iasă prea subţire). Eu mai adăugat şi 2 linguri de lapte şi lăsaţi la fiert aproximativ 20 de minute.

La final am adăugat parmezan ras (aproximativ 60 de g)

Am amestecat bine, am pus sare şi am mai lăsat să dea un clocot. Nu am avut răbdare să mai stau să prăjesc pâine, aşa că am pus găluşte imperiale. A ieşit foarte bun. 




7 comentarii:

Elena Toma spunea...

Hmmm, buna supica asta de ceapa! Eu o sa fac fara parmezan si lapte, ca sa fie de post. O sa refac insa reteta si dupa sarbatori. Felicitari, scumpa doamna! La multi ani de ziua noastra si o primavara frumoasa cu multe bucurii!

Monu spunea...

La multi ani şi să vă bucuraţi de o primăvară superbă alături de cei dragi inimii. Multumesc pentru vizită!

Daniela Addario spunea...

La multi ani, iubita !
Sa ai un 8 martie minunat, cu multa iubire si fericire !
La multi ani si pentru micutele tale principesse !
Pupici !

Monu spunea...

Saru mana!!! Sa fiti iubite!

Elena Toma spunea...

N-am apucat sa fac supica, dar n-am uitat de ea. Vin insa cu niste premii, pe care ti le ofer din toata inima. Cu drag, Elena.

julia spunea...

Draga Monu,mamica de 2 printese *-*.Mie imi place tare mult aceasta supa ,este delicioasa.Pupici *-*!

Monu spunea...

Julia draga mea, ma bucur ca am putut sa iti atrag atentia cu reteta de supa de ceapa. :) La cat mai multe retete delicioase! Imi place f mult cum gatesti. :)